luni, 25 iulie 2011

Prima tura cu noul Dakota 20

sau GPS-ul, ţiganii şi câinii

Mi-am luat GPS. Dakota 20. Chiar e super tare. Vineri a venit. L-am luat de pe amazon.co.uk la aproximativ 1000 de lei, inclusiv transportul. Considerabil mai ieftin decât în România. Şi am zis să-l şi testez.





Ne-am hotărât târziu, pe la 16:30, să plecăm, şi-am zis să ieşim pe lângă Bucureşti. Ăsta de mai jos e traseul luat cu noua minune tehnologică:


Bike route 1136073 - powered by Bikemap 

Nu a fost nimic deosebit pe traseu, în afară de porţiunea dintre Sinteşti şi Jilava. Aici e un sat de ţigani, cu case-palat cu turnuleţe şi tot tacâmul şi:

1. Sunt extrem de mulţi câini foarte agresivi, care au atentat din toate părţile la noi.
2. O ţigancă ca la carte tocmai ieşea din curte cu o farfurie cu friptură, la care mie mi-au sticlit ochii cum le sticleau câinilor la noi, aşa că a insistat sa luăm din friptură, ba chiar o bucată măricică. Şi era o friptură a naibii de bună.

Cam tot satul am mers pe lângă biciclete din cauza câinilor care erau şi câte 5-6 din 20 în 20 de metri. Clar porţiunea asta trebuie evitată sub orice formă. Noroc cu ţiganii, care erau toţi ieşiţi pe la porţi şi mai ţineau la câini, mirându-se ce căutăm noi prin satul lor.

Asta a fost. Aaa, GPS-ul este foarte tare, am mai zis?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu