marți, 19 iulie 2011

Bicla: Bucuresti - Nord Vest Sud

Tură clasică de duminică pe principiu' "de ce să stăm în casă când poate să ne bată soarele în cap". Noroc că totuşi dimineaţă până pe la 12 nu prea a fost soare, ba chiar cât aşteptam pe Cristi şi pe Em la noua staţie de metrou Parc Bazilescu, a şi tunat de câteva ori.

Traseul a fost fix ăsta de mai jos, atât că eu am plecat din Berceni şi-am terminat tura în Berceni, deci cam acelaşi circuit. 90 de km.


Bike route 1119181 - powered by Bikemap 

Parc Bazilescu - Mogoşoaia - Chitila - Pădurea Râioasa (unde a găsit Em două geocacheuri) - Săbăreni - Bâcu (ce tari mi se par numele comunelor din jurul Bucureştiului - Bâcu) - pe urmă am traversat autostrada, A1 - Ciorogârla (Nigger-River :D) - Dârvari - Tântava - Cornetu - Mihăileşti - Vâreju - oraşul Măgurele - Alunişu - Jilava - Bucureşti.


Câteva poze:

Prin Palatul Mogoşoaia, în căutarea lui Lenin, care între timp dispăruse



Neşte scări interesante - acu nu ştiu de ce erau

interesante, da aşa mi s-a părut atunci

Les grădinile din spate şi Les vilele de vis-a-vis


Neşte oi pe lângă calea ferată.
La un moment dat am traversat o pădure - pădurea Râioasa, nu ştiam atunci că aşa îi zice, da era plină de ţânţari şi urzici - şi Em s-a dus să caute nu unu, ci două! geocacheuri pe care le-a şi geocacheuit.

Em căutând geocache #1

Em găsind geocache #1
La geocache #2 n-am mai intrat după dânsul să-l pozez pentru că pădurea era şi mai deasă şi urzicile şi mai fiorosase şi s-a mai dus şi adânc în pădure, şi după vreo 5 minute încă se auzea cum defrişa p-acolo. Cred că a creat o mini-poieniţă până la urmă :D.

Aşa apoi a venit momentul traversării Dâmboviţei care era aşa de mică încât nici n-ar fi apărut în poză, drept pt care nici n-am mai făcut nicio poză. Pe urmă am traversat A1 care era mai mare şi se vedea destul de bine.



După care am mers pe un drum dubios care s-a terminat lângă o sondă dubioasă care făcea ciudat. Aici s-a cam terminat drumul. Em s-a dus să caute cam pe unde-ar fi traseul, şi s-a dus p-o parte şi s-a întors pe alta. În timpul ăsta, eu cu Cristi şi cu sonda aşteptam să vină Em (sonda nu aştepta în mod special pe Em, totuşi, iar la un moment dat, când a făcut mai urât deja aveam viziuni cu un jet de petrol care ţâşnea în sus).

Până la urmă, după ceva căutări, i-am dat offroad prin pădure până când am ajuns la coada lacului Mihăileşti, unde se intră timid pe dig, nici nu zici că e dig sau lac acolo.

Pe dig, în partea unde lacul e mai mare.
După ce-am trecut şi de Mihăileşti şi după o hidratare corespunzătoare, m-a lovit o oboseală cruntă, probabil şi din cauza soarelui care ardea cu bucurie acu, aşa că ultimii 20 de km de-abia m-am târât să mai prind 25 la oră, ne mai putând să mai ţin pasul cu Em şi Cristi, aşa că nu mi-a mai ars de poze.

Un comentariu:

  1. Si mie mi-au placut treptele alea cand am fost la palat. Si inca mai era si Lenin rasturnat numai bun de ajuns la nas pentru bobarnace :D

    RăspundețiȘtergere