marți, 15 martie 2011

Have fun in the sun @ Bansko

Deci, după cum cei mai perspicace au ghicit deja din titlu, am fost la Bansko. La schi. Şi a fost zăpadă multă şi multă căldură. Poate chiar 15 grade pe pârtie. O plăcere, ce să mai :D. Şi am schiat. Toate pârtiile erau deschise. Acu poze:







A da, am şi mâncat:


Şi pe urmă am schiat din nou.



Şi am mâncat din nou.


Şi tot aşa...


Unii chiar au patinat! Iar alţii au patinat în timp ce urechiau pinguinu' :))










Şi câteva filmuleţe:


Proba de sărituri: (evident la repetiţiile nefilmate, săream mult mai cu graţie)...


Proba de dâmburi:


Şi asta nu ştiu ce probă a fost, că a venit pe neaşteptate:

Una peste alta, mai mergem şi la anu'. Mai mergea o zi măcar :D.

2 comentarii:

  1. Chiar daca ne "cunoastem", n-am apucat sa vad pozele si nici sa-mi dau cu parerea: is faine mai, is faine ca si oamenii din ele! Ma bucur ca v-ati distrat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu deduc urmatoarele: ati schiat ca niste nehaliti, ati halit ca niste schiori infometati, ati baut ca niste betivi, ati vorbit ca la usa cortului.
    PS:si daca nu stiam cine sunteti va recunosteam de la o posta...pinguini nenorociti :)munca nu va mai place...tot ii dati inainte cu distractia

    RăspundețiȘtergere